Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروز علی اسماعیلی رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه امسال برداشت سیب زمینی در اراضی استان اصفهان ۵۰ درصد بیشتر از سال قبل بوده است.
او افزود:سیب زمینی یکی از مهمترین محصول در حوزه کشاورزی است و هر ایرانی سالانه ۳۵ کیلو سیب زمینی مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان تاکید کرد:با مدیریتی که از سوی بازرسی اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان صورت گرفت توانستیم برخی مشکلات سیب زمینی در بازار استان اصفهان را مرتفع کنیم.
اسماعیلی ادامه داد:در حال حاضر اساسی‌ترین مشکل کشاورزان استان اصفهان گرانی زمین کشاورزی و بذر برای کشت محصولاتشان است و از دولت انتظار داریم سال آینده حمایت بیشتری برای رفع مشکلات کشاورزان در حوزه کشاورزی داشته باشد.
او با اشاره به اینکه شهرستان فریدن قطب تولید و تامین سیب زمینی در بازار استان اصفهان است اضافه کرد:کشت سیب زمینی در استان اصفهان بیشتر در شهرستان‌های سمیرم، فریدن وچادگان صورت می‌گیرد.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در خصوص صادرات خارجی و داخلی سیب زمینی استان اصفهان گفت: در حال حاضر سیب زمینی استان اصفهان به کشور‌های اففانستان و روسیه صادر می‌شود همچنین صادرات داخلی این محصول به استان‌های تهران، اهواز و مشهد  صورت می‌گیرد.   انتهای پیام/ی   برداشت سیب زمینی، ۵۰ درصد بیشتر از سال قبل    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاجی حسینی در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند