Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (یکشنبه، ۱۹ آبان‌) حسن روحانی رئیس جمهوری در بخشی از سخنرانی خود در اجتماع مردم استان یزد با اشاره به اینکه خبر خوشی برای کشور دارد، می گوید: کارکنان شرکت ملی نفت ایران در بخش اکتشاف پس از چند سال تلاش به‌ویژه از سال ۹۵ تا کنون، به یک میدان جدید نفتی بزرگ دست یافته‌اند که من این خبر را به محضر ملت ایران اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این هدیه کوچک دولت و شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت به ملت بزرگ ایران است.

رئیس‌جمهوری حجم ذخایر نفت درجای این میدان را ۵۳ میلیارد بشکه اعلام کرد و گفت: این میدان از بستان آغاز می‌شود و تا نزدیکی امیدیه ادامه دارد. وسعت این میدان ۲۴۰۰ کیلومتر مربع است و ۸۰ متر ضخامت دارد.

بیشتر بخوانید: کشف یک میدان نفتی بزرگ در خوزستان

زنگنه در تشریح کشف این میدان نفتی که نام آوران نامیده شده است بیان کرد: این میدان نفتی که در استان خوزستان در نزدیکی منطقه دارخوین و میادین نفتی جفیر و سپهر واقع است . در سال ۹۵ به دست مهندسان اکتشاف کشف شد که میزان حجم نفت میزان  ۳۱.۳ میلیارد آن جز ذخایر زیرسفره ای از قبل و میزان ۲۲ میلیارد بشکه آن برای کشف جدید است.

وزیر نفت بیان کرد: همچنین باید در نظر داشت که میزان نفت استحصال آن برابر ۲.۲ میلیارد بشکه خواهد بود چرا که ضریب بازیافت آن ها برابر ۱۰ درصد خواهد بود.

 

در حال تکمیل..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد