Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۶۰ هزار دانش‌آموز استثنایی در ۱۶۰۰ مدرسه استثنایی در شهرستان‌های استان تهران به تحصیل مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، محمد صیدلو در مراسم افتتاح مدرسه استثنایی کریم و کریمه اهل‌بیت رودهن که با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش انجام شد طی سخنانی اظهار داشت: در کل کشور بالغ بر ۱۴ میلیون دانش‌آموز داریم که یک میلیون نفر از آنها در شهرستانهای استان تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: قاعدتا باید یک چهاردهم از مدارس استثنایی کشور در شهرستان‌های استان تهران باشد، در حالی که این‌گونه نیست و محرومیت در شهرستان‌های استان تهران مانند شهر تهران شدید است، اما به جهت یدک کشیدن واژه تهران دیده نمی‌شوند.

 

صیدلو در ادامه بیان داشت: ۱۶۰ هزار دانش‌آموز استثنایی در هزار و ۶۰۰ مدرسه استثنایی در شهرستان‌های استان تهران مشغول تحصیل هستند که با توجه به ۴۰ مدرسه در شهرستان‌های استان تهران، باید حداقل ۱۰۰ مدرسه استثنایی وجود داشته باشد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد راهپیمایی 13 آبان شبستان یزد 13 آبان نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد رئیس جمهور مجلس تحصیل در مدارس استثنایی صیدلو مدارس استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان