Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور تاکید کرد که برخی پرونده‌ها وجود دارند که با توجه به اهمیت‌شان به برخورد جدی و فراگیرتری نسبت به سایر پرونده‌ها نیاز دارند.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جدا از خط و خطوط سیاسی، باید عملکرد قوه قضایه را در زمان رئیس جدید این قوه بررسی کرد و گفت که اقداماتش قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توانسته بارقه امیدی در دل مردم برای برخورد با فسادها بوجود بیاورد و همین باعث شده تا بار دیگر ضرورت مبارزه همه‌جانبه با فساد توسط مقامات و مردم یادآوری شود. این نوع از مبارزات ریشه‌ای با مفسدین از هر شخص و مقامی که صورت گیرد، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در این مدت مشاهده می‌کنیم اقدامات قابل قبول و بزرگی در راستای مبارزه با فساد و مفسدین صورت گرفته است؛ چه بسا قوه قضاییه بابت پیگیری این موضوع هزینه‌هایی هم بپردازد. هنوز جا برای برخورد با فسادهای مختلف وجود دارد. این حرکت‌های قوه قضاییه می‌تواند مقدمه‌ای برای برخورد با فسادهای پنهان دیگر باشد.

نکو در بخش دیگری از این گفت‌و گو با اشاره به مطالبات مطرح شده تصریح کرد: مدارک دال بر صورت گرفتن یک فساد را باید با مستندات لازم در اختیار قوه قضاییه قرار داد. امروز جامعه ما به آرامش نیاز دارد و نباید آرامش مردم را با علنی کردن برخی موضوعات برهم زد.

این نماینده سابق مجلس یادآور شد: امروز باید فکر کرد چه موضوع مهمی وجود دارد که برخورد قانونی درباره‌اش صورت نگرفته است. قوا موضوعات مربوط به فساد را باید در جلسات خصوصی مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فسادهای میلیارد دلاری ابراهیم نکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در دومین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد در سال جاری که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد گفت: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی انجام و با متخلفانی که دارای انشعاب غیرمجاز آب بویژه در باغ ویلا‌ها هستند برخورد می‌شود.

محسن داوری افزود: بالادست سد‌ها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسئولان اجرایی است؛ و لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب بویژه در بالادست سد‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان مشهد باشد.

وی گفت: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست درحالکیه مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز، ضمن اجحاف در حق سایر مشترکین مجاز، به منابع آبی صدمه بزنند و فقط به دنبال منافع خود باشند در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب شدید برای دومین کلانشهر مشهد روبه رو هستیم.

فرماندار مشهد با  اشاره و تأکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده افزود: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلا‌ها ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد جدی خواهد شد.

داوری  تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی به مشهد را ضروری دانست و گفت:  تکمیل طرح های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است که برای تأمین منابع مالی تکمیل طرح های آبرسانی باید اقدامات فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت