Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:59:44 GMT

عملیات اجرایی مسیر ویژه خط ۳ بی‌آر‌تی مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۲۱۲۵

عملیات اجرایی مسیر ویژه خط ۳ بی‌آر‌تی مشهد آغاز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهدمقدس از آغاز عملیات اجرایی مسیر ویژه خط ۳ بی‌آر‌تی مشهد خبر داد. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: عملیات اجرایی مسیر ویژه خط 3 بی‌آر‌تی اتوبوس حدفاصل میدان استقلال تا میدان توحید آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در بخش اول و در محور بولوار قرنی به ایجاد کندرو‌ها اقدام کرده‌ایم تا بار ترافیک به خیابان‌های اطراف منتقل شود.

ورود اتوبوس‌های بین‌شهری به قم ممنوع است50 درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده است/ 300 توقف ناشی از خرابی در روزکرایه اتوبوس شهری بندرعباس 20 درصد افزایش یافت

کاظمی افزود: کندرو بولوار قرنی به بولوار ابوطالب و کندرو بولوار قرنی به بولوار مجد درحال احداث است و هفته آینده به پایان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات احداث این کندروها، اجرای خط فرار اتوبوس‌ها در تقاطع‌های ابوطالب، مجد و چهارراه میدان بار اجرا خواهد شد. همچنین هم‌زمان خط فرار اتوبوس‌ها در محور چهارراه خیام، مهدی و چهارراه فرامرزعباسی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک