Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@23:35:06 GMT

ستاد انتخابات کشور رسما افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۲۱۷۸

صراط:

صبح امروز (دوشنبه) ۲۰ آبان ماه، ستاد انتخابات کشور توسط وزیر کشور و با حضور رئیس و اعضای ستاد انتخابات کشور، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضای هیئت مرکزی بازرسی انتخابات و سایر مقامات وزارت کشور افتتاح شد.

به گزارش مهر بر اساس این گزارش، از فردا و در حالی که نزدیک به ۴ ماه مانده به روز انتخابات، همه اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات کشور و همچنین اعضای ستاد امنیت انتخابات کشور در محل ستاد استقرار پیدا کرده و فعالیت‌های تخصصی خود را بر اساس برنامه زمان‌بندی انتخابات انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات کشور، این همایش یک روزه باهدف ارزیابی آمادگی استان‌ها جهت برگزاری انتخابات پیش‌رو برگزار خواهد شد و همچنین آخرین تغییرات حقوقی و قانونی مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

شروع به کار رسمی فرایندهای اجرایی انتخابات از تاریخ دهم آذر ماه و با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور به فرمانداران مراکزحوزه‌های انتخابیه سراسر کشور آغاز و پس از اعلام وصول این دستور توسط فرمانداری‌ها در همان روز، فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد ثبت نام وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه و همچنین سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌ها و یا نمایندگی‌های سیاسی خارج از کشور کلید خورده و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ستاد انتخابات رحمانی فضلی وزیر کشور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف میرشکاری سلیمانی گفت: پس از زمین لرزه ۴.٧ ریشتری صبح امروز اعضای ستاد بحران به صورت میدانی به پایش منطقه پرداختند که خوشبختانه این زمین لرزه بدون خسارت بود.

وی افزود: کلیه نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

صبح امروز زمین‌لرزه ای به قدرت ۴.۷ ریشتری در عمق ۹ کیلومتری زمین، حوالی شهرستان فاریاب کرمان را لرزاند.

کد خبر 6094911

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف