Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم‌های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد خوزستان برای کسب عناوین اول و دومی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور و کسب سهمیه باشگاه‌های جهان به روی تشک می‌روند.

مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی کشور روز چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه به میزبانی یزد، استان بی‌طرف برگزار می‌شود که تیم‌های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد خوزستان رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا صنعت ایذه تاکنون چندین بار به مرحله فینال لیگ برتر رسیده و سهمیه باشگاه‌های جهان را به دست آورده است. سینا صنعت، در این تورنمنت جهانی نیز موفق به کسب عناوین مختلفی از جمله قهرمانی شده است.

به گزارش ایسنا، سینا صنعت ایذه که امسال با کشتی‌گیران جوان در لیگ برتر حضور دارد، برای تقویت تیم از دو فرنگی‌کار ارمنستانی نیز در ترکیب خود بهره می‌برد و با توجه به این‌که بدون شکست از مرحله گروهی راهی مرحله پایانی شده است، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

دانشگاه آزاد خوزستان نیز برای اولین بار است که به مرحله پایانی راه پیدا می‌کند. این تیم امسال به خوبی بسته شده و عزمش را برای کسب سهمیه باشگاه‌های جهان جزم کرده است.

در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، روز چهارشنبه (۲۲ آبان) دانشگاه آزاد باید به مصاف بازار بزرگ ایران (ایران مال) که یکی دیگر از مدعیان اصلی کسب سهمیه باشگاه‌های جهان است، برود. مبارزه‌ای که بسیار حساس و دیدنی خواهد بود. همچنین سینا صنعت ایذه با هیات کشتی سیرجان دیدار می‌کند.

تیم‌های بازنده از ساعت ۱۶ همان روز به مصاف هم خواهند رفت و دیدار فینال نیز از ساعت ۱۸ همان روز آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند