Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بیژن زنگنه وزیر نفت افزود: عملیات اکتشاف این میدان از سال ۹۵ آغاز شد.

جنس این میدان نفتی از نوع فشرده است که با ضریب بازیافت یک درصد حدود ۵۳۰ میلیون بشکه به نفت قابل استهصال می‌افزاید. این میزان نفت قابل استهصال بالغ بر ۳۲ میلیارد دلار به ثروت ملی کشور می‌افزاید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت نفت خام میدان نفتی ثروت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود صانعی معاون آموزش - مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استادان با فعالیت در مراکز رشد و فناوری و هم‌افزایی علمی و تبدیل علم به ثروت در کسب درآمد شهریه اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری در رشد فکری استادان و دانشجویان موثر است، عنوان کرد: تبیین اندیشه‌های علمی و سیاسی شهید مطهری در دانشگاه و برای تعلیم و تربیت دانشجویان بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

معاون آموزش - مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی  افزود: در راستای اهداف سند تحول و صیانت از دستاورد‌های علمی و پژوهشی استادان و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی کار‌های خوبی صورت گرفت و برای کاربردی کردن تولید علم به ثروت فعالیت و تلاش شما استادان نقش مهمی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل هم با تبریک روز معلم، تلاش و کوشش و ایثار استادان در کلاس درس را یک عشق ذاتی و درونی دانست و گفت: معلمی یک هدف برای رسیدن به معبود خود است آموزش و تدریس در کلاس لذت بخش و یک کار الهی است که انسان به آن عشق می‌ورزد.

سید میرالله حسینی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با بهرگیری از گام دوم ملی دانشگاه آزاد اسلامی و سند تحول در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی، تولید محصولات علمی، مشارکت دانشگاهیان به مسائل فرهنگی داشته است.

به گزارش آنا، آئین گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور دکتر مسعود صانعی معاون آموزش - مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، سید میرالله حسینی رئیس دانشگاه، استادان هیئت علمی همراه با خانواده، معاونان، در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از استادان دانشگاه با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند