Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@16:06:20 GMT

تشدیدآلودگی هوا بعلت طرح جدیدترافیک

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۲۵۳۳

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح جدید ترافیک نتوانسته منجر به بهتر شدن وضعیت ترافیک و هوای پایتخت شود، گفت: توجیهات معاون شهردار قابل پذیرش نیست و حناچی باید به این مسأله ورود کند. ناطقان: حجت نظری عضو شورای شهر تهران درباره طرح جدید ترافیک و موج انتقادات به آن طی روزهای اخیر اظهار داشت: متأسفانه طرح جدید ترافیکی تحت عنوان طرح کاهش آلودگی هوا  نتوانسته منجر به بهتر شدن وضعیت هوا و ترافیک تهران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وضعیت هوا و ترافیک برای شهروندان ملموس است ولی معاون شهردار تلاش کرده با ارائه ارقام و اعدادی که نیاز به بررسی بیشتر دارد تأکید کند طرح جدید ترافیکی موفق بوده است.

نظری ادامه داد: من به عنوان یک شهروند هنگام تردد در خیابان‌ها و معابر تهران احساس نمی‌کنم ترافیک بهتر شده بلکه وضعیت بدتر هم شده است.همچنین بر اساس اعلام شاخص‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نسبت به سال گذشته تعداد روزهای ناسالم و آلوده افزایش یافته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: در تابستان زمانی که در مورد طرح جدید ترافیک تذکر دادیم توجیه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزایش ازن به دلیل تابش بیشتر نور خورشید بود ولی الان با کاهش دمای هوا نمی‌توان پذیرفت که ازن مقصر آلودگی است.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم توجیهات محسن پورسیدآقایی  معاون شهردار قابل پذیرش نیست و آقای حناچی باید به تذکرات شورای شهری‌ها در این زمینه ورود جدی داشته باشد تا مجبور نشویم از اختیار قانونی خود که همان طرح سوال از شهردار است استفاده کنیم.

نظری عنوان کرد: البته مطمئن هستیم که شهردار تهران تدبیر لازم را در زمینه طرح جدید ترافیک انجام می‌دهد و آن را تعیین تکلیف خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ شهروندان در سامانه فارس من با طرح موضوعی با عنوان «طرح ترافیک جدید در تهران افزایش مشکلات و آلودگی شهر» پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار شدند. منبع: فارس برچسب ها: تشدید آلودگی ، آلودگی هوا ، طرح ترافیک جدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تشدید آلودگی آلودگی هوا طرح ترافیک جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۷ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

کد خبر 848615 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آلودگی هوا تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم