Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش روابط عمومی انجمن سینما جوان لاهیجان به ایرنا حاکیست، آرمان فیاض فیلمساز لاهیجانی و کارگردان فیلم کوتاه موفق مانیکور در نشست تخصصی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به همراه محمد بخشی ، طوفان نهان قدرتی و محمد اطبایی با موضوعات فیلم ساز ، پخش کننده و راه حل استراتژیک  که با دبیری محمد اطبایی برگزار می شود شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش این نشست آخرین نشست از پنج نشست تخصصی این جشنواره با موضوع بازازیابی فیلم است که قرار است بیست و سوم آبان ماه در پردیس سینمایی ملت در تهران برگزار شود که در هر روز از این رویداد سینمایی، نشست‌های تخصصی متنوع این جشنواره تحت عنوان ۳۶-۲۰ با حضوراستادان سرشناس آن حوزه طراحی و برگزار خواهدشد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه جاری  در پردیس سینماگالری ملت تهران در حال  برگزاری است  که  آرمان فیاض به عنوان مدیر فیلمبرداری  در چهار فیلم کوتاه بخش مسابقه این جشنواره فیلم کوتاه داستانی دابُر ساخته سعید نجاتی ، فیلم کوتاه داستانی ضد ضربه ساخته عادل تبریزی ، فیلم کوتاه داستانی شوفر  ساخته رضا نجاتی و فیلم کوتاه داستانی زوزه مرد ساخته رضا گمینی حضور دارد.

آرمان فیاض لاهیجی امسال در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از اعضای هیات انتخاب فیلم های بخش بین الملل جشنواره بود. وی  کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره است  ، مدیریت فیلمبرداری بیش از یکصد فیلم کوتاه ، بلند و مستند از جمله فیلم های کوتاه چله، تاسیان، اول پاییز و فیلم بلند حمید هما ، کارد و کلوچه و همچنین ساخت پنج فیلم کوتاه هنگام سال ٨٥ ، آهنگی که با تو شنیدم سال ٨٦ ، شکوفه های سپید زیر نور ماه میرقصند سال ٨٧ ، چای سال ٨٨ و مانیکور در سال ۹۶ را  در کارنامه فیلمسازی  خود دارد.

سینما جوان لاهیجان یکی از تشکلات هنری فعال   گیلان است که بیش از ۳۰سال است که آموزش فیلمسازی و عکاسی در شرق استان را دارد.

برچسب‌ها لاهیجان فیلم کوتاه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاهیجان فیلم کوتاه گیلان لاهیجان فیلم کوتاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران