Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس‌آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه سطح زیر کشت کیوی در این شهرستان هزار و ۳۸۶ هکتار است،گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان دی ماه بیش از ۴۰ هزار تن کیوی از باغ‌های این شهرستان برداشت شود.
او افزود:با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب امسال ۲ هزار و ۲۰۰ تن کیوی به کشور‌های هندوستان، بحرین و امارات از این شهرستان صادر شد که حدود ۲ میلیون دلار ارز عاید کشورمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالحسنی افزود: یکهزارو ۱۰ نفر در باغات کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد مشغول به فعالیت هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس‌آباد تعداد سردخانه‌های فعال این شهرستان را ۱۰ واحد اعلام کرد و گفت:این واحد‌ها ظرفیت ۲۶ هزار تن کیوی را برای ذخیره کردن دارند.
او با بیان اینکه کار برداشت کیوی از نیمه دوم آبان ماه آغاز و تا دی ماه ادامه دارد، افزود: سالانه حدود ۵۰ هزار تن انواع میوه کیوی از باغ‌های این شهرستان برداشت می‌شود که ۷۰ درصد آن قابلیت صادرات دارد.
انتهای پیام/س پیش بینی تولید کیوی در عباس آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد