Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان  صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه آیت الله هاشمی شهرستان رفسنجان در تشریح اهداف سفر به استان کرمان گفت: خوشحالیم در ایام مبارک و مسعود میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) بعد از سفر یزد به استان کرمان آمدیم تا امروز و فردا میهمان مردم شریف کرمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: سفر را ازدیدار با مردم شریف و انقلابی رفسنجان آغاز کردیم پروژه‌های مهمی را امروز در دست افتتاح داریم، برخی از پروژه‌ها از طریق شورای اداری و ویدئو کنفرانس در جلسه شورای اداری افتتاح خواهد شد.

او در ادامه گفت :پروژه های مختلفی را طی این دو روز افتتاح خواهیم کرد، برخی از پروژ ها با حضور شخص بنده و برخی با حضور وزرا انجام میشود.

خبر تکمیل می شود....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور سفر به کرمان هیئت دولت اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است