Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی رشد بانوان در زمینه دانش و آگاهی را رضایت بخش دانست و گفت: سلامت روحی و فکری بانوان زمینه‌ساز ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط است.

«سیده فرانک موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به آمار ارائه شده توسط اداره کل کتابخانه های خوزستان، بانوان استان بیشتر از آقایان مطالعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افزود: افزایش دختران پذیرفته شده در دانشگاه ها نشان دهنده این است که بانوان علاقه زیادی به کتابخوانی دارند و با دانش و آگاهی به سمت دانایی پیش می روند.

 

وی تصریح کرد: باید شرایط لازم را جهت دسترسی آسان و سریع همه آحاد جامعه به ویژه بانوان به کتاب و کتابخوانی فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به توجه بانوان استان به ظرفیت کتابخانه های مجازی عنوان کرد: زنان و دختران خوزستانی علاوه بر حضور فیزیکی در کتابخانه ها، در استفاده از کتابخانه های مجازی آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند.

 

موسوی از رشد بانوان در زمینه دانش و آگاهی ابراز رضایت کرد و اذعان داشت: بدون شک هرچه سطح کتابخوانی و آگاهی بانوان افزایش یابد، به طبع آن نسل علاقه مند به کتاب و کتابخوانی در آینده خواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه سلامت روحی و فکری بانوان زمینه‌ساز ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط است تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی می‌توانند در کنار سایر دستگاه‌های مرتبط، با ایجاد بستر و زمینه در جهت دسترسی بانوان به کتابخانه ها به صورت فیزیکی و مجازی، نقشی مهم در افزایش سلامت روحی خانواده‌ها داشته باشند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده خوزستان در پایان بر لزوم توجه زنان شاغل به کتاب و کتابخوانی برای حضور موفق در مجامع و جایگاه های مدیریتی تاکید کرد.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد 13 آبان هفته وحدت نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان مسجد تراز اسلامی ترویج فرهنگ مطالعه هفته کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند

منتخب مردم بابل در انتخابات مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه اکسپو ایجاد آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی می‌شود، تاکید بر تقویت سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش این استان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد فاطمی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از غرفه مازندران واقع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران برگزاری اکسپو را فرصتی برای آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی عنوان و اظهار کرد: مزیت‌های این استان باید در عرصه‌های ملی به نمایش گذاشته شود تا بتوان از این طریق، زمینه برای صادرات محصولات مازندران افزایش پیدا کند.

وی افزود: با وجود مزیت‌های مهم کشاورزی در مازندران و برخورداری از ظرفیت‌های ویژه متأسفانه امروز کشاورزان در این استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده منتخب بابل در مجلس دوازدهم نبود پایانه صادراتی قوی را مهم‌ترین مشکل در زنجیره ارزش عنوان و مطرح کرد: با وجود نبود چنین ظرفیتی برای این بخش مشکلاتی ایجاد کرده است.

فاطمی ادامه داد: این محصولات در انبار کشاورزان انبار می‌شود و در نهایت دلالان از این وضعیت سود می‌برند.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی جهت آشنایی با بازرگانان ایرانی و خارجی دانست و گفت: می‌توان در این مکان با تجار و بازرگانان در زمینه سرمایه‌گذاری و زنجیره ارزش استان‌ها اقدام کرد.

منتخب مردم بابل در دور جدید فعالیت خانه ملت با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا در زمینه صادرات مرکبات و کیوی با وضع قوانین و ارائه تسهیلات کمک شود، اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشاورزان، باغداران و برنج‌کاران مازندران باید زمینه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید محصول ایجاد کنیم.

کد خبر 749704

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • همت معلمان، زمینه‌ساز فرهنگ و تمدن شده است
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند