Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ رییس جمهور گفت: امیدواریم سفر به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم دیار کریمان و کشور باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان رفسنجان به منظور سفری ۲ روزه به استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در این مبارک و عزیز، مسعود میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) بعد از سفر یزد به استان کرمان آماده ایم تا میهمان مردم دلاور این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سفر ۲ روزه به استان کرمان را با دیدار با مردم شریف رفسنجان آغاز خواهیم کرد تصریم کرد: پروژه های مهمی را در این سفر در دست افتتاح داریم.
رییس جمهور گفت: امیدواریم سفر به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم دیار کریمان و کشور باشد. برچسب ها: رفسنجان ، رییس جمهور

منبع: خرداد

کلیدواژه: رفسنجان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)