Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسفندیار رستمزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح و ارائه گزارشی از آن در رابطه با اربعین ۹۸ گفت: اربعین امسال یک حماسه  جهانی بی نظیر بود و همکاری و همدلی همه  دست اندرکاران علت مدیریت مناسب شرایط ویژه ی استان در آن ایام بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان در رابطه با جایگزین کردن وسایل گرمایشی غیر استاندارد با وسایل گرمایشی استاندارد در مدارس گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان تمام مدارس استان به وسایل گرمایشی استاندارد مجهز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تاکنون قریب ۹۶۵ کلاس به وسایل گرمایشی استاندارد مجهز شده و سعی می شود تا قبل از شروع فصل سرما باقیمانده کلاس ها نیز تحت پوشش قرار بگیرند.

کد خبر 4768817

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش سیستم گرمایشی مدارس ایلام یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

دکتر شهرام صیادی امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) به‌مناسبت روز ماما با  قدردانی از خدمات جامعه مامایی در ارتقای سلامت مادر و نوزاد، بیان کرد: در استان البرز بیش از ۱۲۰۰ ماما در بخش‌های درمان، بهداشت و آموزش فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هفته ملی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی‌دردی زایمان طبیعی رتبه دوم کشوری را دارد و سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

او با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد، گفت: این شاخص در تمام بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند، رعایت شده است و فقط یک بیمارستان با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقای جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در آن بیمارستان است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است