Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: تقاضای ما از احزاب این است که نامزدها با رقابت منطقی بسترساز حضور بیشتر مردم شوند و با محوریت و رعایت قانون در انتخابات حضور داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر نور و رحمت خداوند به ما توفیق داده که بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات دیگری را که تجلی اراده مردم است، در اسفندماه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: امروز افتتاح ستاد انتخابات و شروع به کار آن است. از شروع ثبت نام که ششم آذر ماه است تا پایان انتخابات حدود ۸۳ روز داریم که ان شاء الله بتوانیم انتخاباتی باشکوه، سالم، در محیطی امن و با مشارکت بالا و محوریت قانون داشته باشیم. در انتخابات دستگاه‌های اجرایی مختلف ما را همراهی می‌کنند. حدود ۲۰ دستگاه اجرایی در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و رسانه‌ای و در حوزه نظارتی شورای نگهبان با ما این هماهنگی و همکاری را دارند.

وزیر کشور تاکید کرد: امیدواریم امسال انتخابات شاخص مقاومت و استقامت مردم در مقابل فشار و زورآزمایی که دشمنان ما علیه نظام دارند، تبدیل به مانور قدرت مقاومت و استقامت و حضور مردم شود.

رحمانی فضلی افزود: باید با همراهی همه گروه‌ها، احزاب و نامزد‌های انتخاباتی و دستگاه‌های اجرایی و از طرف دیگر شورای نگهبان در یک محیط کاملا هماهنگ همکاری و تلاش کنیم تا ان شاءالله مردم با اعتمادی که به جمهوری اسلامی دارند، حضور پررنگ‌تری مبتنی بر آرا و عملکرد نمایندگان نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم. این امر مستلزم آن است تا همه کسانی که انگیزه و توان در خود می‌بینند ثبت نام کنند و با نیت کمک به نظام و مردم پای صندوق بیایند.

وی تصریح کرد: تقاضای ما از احزاب و گروه‌ها این است که نامزد‌ها با رقابت اصولی و منطقی بستر ساز حضور بیشتر مردم باشند و در این مسیر قرار بگیرند و با محوریت و رعایت قانون در انتخابات حضور داشته باشند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه تلاش ما در وزارت کشور این است که با بی طرفی کامل این فضای مساعد را در کشور ایجاد کنیم، گفت: از ابتدای آغاز به کار ستاد آمادگی داریم که به امور و به شکایات رسیدگی کنیم. مسئولیت انتخابات نیز با معاونت سیاسی وزارت کشور است. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رحمانی فضلی انتخابات جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند