Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:52:11 GMT

۴ ایستگاه ریلی نسل جدید احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۱۵۶

۴ ایستگاه ریلی نسل جدید احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رسولی صبح امروز در هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه های آینده اتحادیه بین المللی راه آهن (یو آی سی) گفت: راه آهن ایران احداث ۴ ایستگاه نسل جدید را در دستور کار دارد.

وی افزود: شرکت راه آهن طرح های اقتصادی این ایستگاه ها را به فراخوان گذاشته و آماده سرمایه گذاری هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه راه آهن جز اولویت های دولت ایران است، اظهار داشت: در سالهای اخیر شاهد بهره برداری از ۴ مسیر ریلی جدید در کشور بودیم و خط آهن به چهار مرکز استان متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: این شرکت طرح های مشترک با کشورهای همسایه در راستای حمل بار و مسافر را دارد.

کد خبر 4768832 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی سعید رسولی راه و شهرسازی بانک مرکزی ایران قیمت دلار قیمت یورو وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو بورس ایالات متحده آمریکا زلزله وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت سکه بهار آزادی تحریم اقتصادی ایران قاچاق قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل راه آهن خراسان گفت:  این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

 مصطفی نصیری افزود: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به ایستگاه راه آهن مشهد شکسته شد، پارسال این تعداد مسافر در مسیر مشهد از ۲۷ شهر و مرکز استان خراسان رضوی تردد داشته اند که از زمان آغاز فعالیت ایستگاه راه آهن مشهد یک رکورد محسوب می شود.

همچنین سال گذشته ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور در مسیر مشهد و اداره کل راه آهن خراسان تردد داشته اند.

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود