Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:52:19 GMT

کشته شدن چندين داعشي در عراق

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۱۷۷

کشته شدن چندين داعشي در عراق

خبرگزاری آریا- حملات هوایی ارتش عراق به استان نینوا در شمال این کشور به کشته شدن شمار زیادی از عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش منجر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کردند، عناصر باقی‌مانده داعش در کوه‌های "مخمور" پس از تعقیب نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بیانیه آمده است، علاوه بر کشته‌ شدن شماری از نیروهای داعش، چند غار و تونل متعلق به این تروریست‌ها نیز کشف و تخریب شد.
این بیانیه افزود، جنگنده‌های ارتش عراق در پشتیبانی از نیروهای مبارزه با تروریسم، 14 بار مواضع تروریست‌های داعشی را هدف قرار دادند که در جریان آن شمار زیادی از آنان کشته شدند.
سومریه نیوز به تعداد دقیق تلفات عناصر تروریستی داعش اشاره‌ نکرده است.
عراق در دسامبر 2017 (آذر 96) از پیروزی کامل بر گروهک تروریستی داعش خبر داد اما نیروهای عراق در برخی مناطق، درگیری‌های پراکنده‌ای با باقی مانده این گروهک تروریستی دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد

 لحظاتی پیش تبادل آتش و درگیری بین یگان تکاوری نصرت آباد و گروهگ تروریستی جیش الظلم رخ داده است و خوشبختانه از نیروهای یگان تکاوری تلفاتی گزارش نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد