Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:26:59 GMT

اعزام تیم فوتبال المپیک به اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۲۹۷

اعزام تیم فوتبال المپیک به اندونزی

تیم فوتبال المپیک ایران شامگاه یکشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کرد و از طریق قطر راهی اندونزی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان حمید استیلی یکشنبه شب راهی قطر شدند تا از طریق دوحه به بالی در اندونزی سفر کنند. کاروان تیم امید امروز وارد اندونزی خواهد شد و روز دوشنبه نخستین تمرین خود را در این کشور برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت در آخرین ساعت از فهرست بازیکنان اعزامی خارج شد و حمید استیلی با 19 بازیکن تهران را به مقصد اندونزی ترک کرد در حالی که با اضافه شدن صیادمنش، مهدی خانی و دلفی، تیم امید با 22 بازیکن در دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی به میدان می رود.

نخستین بازی تیم های امید ایران و اندونزی 22 آبان در ورزشگاه شهر بالی برگزار می شود و دومین مسابقه روز 25 آبان در جاکارتا انجام خواهد شد.

معراج اسماعیلی، مهدی نوراللهی، علی کی خسروی، علیرضا آرتا، عارف غلامی، عارف آغاسی، محمد مسلمی پور، ابوالفضل جلالی، محمد شریفی، سینا زامهران، محمد خدابنده لو، امید نورافکن، علی شجاعی، رضا شکاری، حسین زاده، مهدی قائدی، محمدرضا آزادی، امیر روستایی، رضا جبیره، یونس دلفی، مهدی مهدی خانی و صیادمنش بازیکنان حاضر در دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: استیلی: انتخاب پیروانی بسیار منطقی و مناسب بود لژیونرها در اندونزی به جمع امیدها اضافه می‌شوند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی