Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه به فعال بودن ۵۰ سبک کنترلی و غیرکنترلی کاراته در استان اشاره کرد و گفت : هرچند کاراته کرمانشاه با وجود سبک‌های مختلف گستردگی زیادی دارد، اما خوشبختانه شاهد عملکرد درخشان ورزشکارانمان در همه سبک‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از کسب ۶۳۰ مدال رنگارنگ در رده‌های سنی مختلف توسط کاراته کا‌های کرمانشاهی از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و گفت : این مدال‌ها شامل ۲۰۰ طلا، ۱۵۰ نقره و ۲۸۰ برنز است که کاراته کا‌های کرمانشاهی در میادین مختلف کشوری بدست آورده‌اند.

رئیس هیات کاراته استان گفت: همچنین در این مدت ۲۰ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به اردو‌های تیم‌های ملی کاراته در رده‌های سنی مختلف دعوت شده‌اند.

او از کسب یک مدال طلا و چهار نقره و دو برنز توسط کاراته کا‌های نوجوان کرمانشاهی در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور هم یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم این استعداد‌ها را حفظ کنیم و از آن‌ها پشتوانه‌ای برای کاراته کرمانشاه بسازیم، برنامه ریزی‌های خوبی تدارک دیده‌ایم .

 

 

انتهای پیام/د

وجود سبک‌های مختلف

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم کاراته پاس قم که به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته بود در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ - ۶ برابر بنیاد سنجش تهران به پیروزی رسید و راهی بازی نهایی شد.

نماینده قم در فینال هم ۱۱ - ۸ میهن آریو تهران را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدار پایانی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته پسران کشور به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

۳۶ تیم در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد