Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:38:33 GMT

واکنش ساری به عصبانیت رونالدو پس از تعویض

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۶۰۸

واکنش ساری به عصبانیت رونالدو پس از تعویض

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره حرکتی که ستاره پرتغالی بانوی پیر در جریان بازی این تیم مقابل میلان نشان داد، اظهارنظر کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در یک بازی خانگی سخت مقابل رقیب دیرینه‌اش میلان با تک گل پائولو دیبالا به برتری رسید و صدر جدول را از اینتر پس گرفت. یکی از نکات قابل توجه این بازی تعویض شدن کریستیانو رونالدو در دقیقه 55 بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید رونالدو که چهارشنبه هفته گذشته در بازی یووه مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان اروپا هم تعویض شده بود، از تصمیم ساری عصبانی بوده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که او پس از تعویض مستقیماً به رختکن رفته و قبل از پایان بازی هم ورزشگاه آلیانتس تورین را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای تعویض غیرمنتظره رونالدو +عکس

مائوریتزیو ساری پس از بازی درباره این ماجرا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما باید از رونالدو تشکر کنیم چون او فداکاری کرد که در این شرایط سخت، در کنار ما حضور داشت و هر کاری از دستش ساخته بود انجام داد تا بازی کند. من اما دیدم که او وضعیت خوبی ندارد و فکر کردم که بهتر است از زمین بازی خارجش کنم. کاملاً طبیعی است که یک بازیکن از ترک زمین ناراحت باشد به خصوص وقتی که او خیلی تلاش کرده که خودش را به این بازی برساند. در طول ماه گذشته او از ناحیه زانو مصدومیتی جزئی داشته است. او در تمرینات ضربه خورده بود و رباط پایش درد می‌کرد. وقتی او در تمرینات یا بازی‌ها خیلی به خودش فشار می‌آورد، این کار تعادلش را بر هم می‌زند؛ به همین دلیل او تاوانش را با مصدومیت و آسیب رساندن به عضلات ساق پا و ران خود می‌دهد. این مصدومیت هم روی عملکردش تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل الان در اوج نیست. تمام بازیکنانی که دارند تمام تلاش‌شان را برای ارائه بهترین بازی خود انجام می‌دهند، وقتی تعویض می‌شوند حداقل 5 دقیقه ناراحت هستند و یک مربی در حالت کلی، باید بیشتر نگران باشد اگر ببیند که آن بازیکن از تعویض شدنش ناراحت و عصبانی نیست.

یوونتوس به لطف پیروزی خانگی مقابل میلان بار دیگر به صدر جدول برگشت اما یک بار دیگر با حداقل اختلاف موفق به کسب سه امتیاز شد. ساری در این خصوص هم گفت: من روحیه تیم را دوست داشتم اما از نظر کیفیت بازی ما هنوز کارهای زیادی داریم، چون ما بیش از اندازه مرتکب اشتباه شدیم و توپ را به آسانی لو می‌دادیم و فضاها را برای میلان بازی می‌گذاشتیم. این عطش و انگیزه تیم برای کسب پیروزی بود که ما را نجات داد. میلان شوت‌های فراوانی به سمت دروازه ما شلیک کرد اما تقریباً همه آنها خارج از محوطه جریمه بودند. کیفیت پاسکاری بازیکنان آنها واقعاً تحسین‌برانگیز است. آنها یک سطح بالاتر از عملکرد همیشگی‌شان در این فصل بازی کردند و واقعاً تاکتیک‌هایی قوی دارند.

سرمربی بانوی پیر در پایان درباره گونسالو ایگواین که مدتی است آمار گل‌هایش افت کرده، عنوان کرد: گونسالو ایگواین اکنون مانند گذشته گل نمی‌زند اما او دارد سخت تلاش می‌کند تا در فاز دفاعی به تیم کمک کند و با هم‌تیمی‌هایش هماهنگی بیشتر دارد و همیشه آماده دادن پاس گل است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فوتبال واکنش ساری مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس سری A ایتالیا آث میلان تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده