Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:25:43 GMT

کشف گراس در شهرستان ابهر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۶۶۷

کشف گراس در شهرستان ابهر

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، از کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع گراس و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ داوود مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شریف‌آباد از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر از نوع گراس مطلع و رسیدگی به موضوع راT در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم مقدار قابل توجهی موادمخدر را تهیه و توزیع می‌کند.

مرسلی با اشاره به این‌که عملیات دستگیری این متهم آغاز و تیم ویژه‌ای به مخفیگاه متهم اعزام شدند، خاطرنشان کرد: مأموران موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهم ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع گراس کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت همه تلاش خود را به کار گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

مرسلی با تاکید بر این‌که خانواده‌ها نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارند، بیان کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف موادمخدر نیست و شادی کاذب مصرف موادمخدر، به غم اندوه تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان کشف مواد مخدر ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

 متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر(زنجان)، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش تسنیم، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟