Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: در هفته‌های اخیر سازمان برنامه و بودجه بسته‌ای پیشنهادی شامل تلفیق یا حذف برخی دستگاهها را که دارای کارکرد مشابه می‌باشند به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده است.

پیگیری‌ها نشان میدهد اسامی زیرمجموعه‌های مختلفی از دستگاههای اجرایی مثل وزارت جهاد کشاورزی، علوم و... برای قرار گرفتن در صف تلفیق و حذف به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هم‌اکنون جلسات تخصصی در سطح کارشناسی در سازمان اداری و استخدامی برای تعیین تکلیف و بررسی این پیشنهاد در حال برگزاری می‌باشد.

گفتنی است، بعد از تکمیل بررسیها و همچنین تعیین دستگاههای که در مسیر حذف یا تلفیق قرار خواهند گرفت، بسته نهایی اجرایی تلفیق به شورای هماهنگی سران قوا ارسال خواهد شد.

پیگیریها نشان می‌دهد، در صورت تأیید پیشنهاد حذف یا تلفیق دستگاهها در شورای هماهنگی سران قوا در صورتی که نیاز به پشتیبان قانونی باشد لایحه مربوطه به مجلس ارسال خواهد شد و در غیر این صورت آیین‌نامه اجرایی آن در دولت تصویب می‌شود.

به این ترتیب در روزهای آینده بسته پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه برای تلفیق یا حذف برخی دستگاهها، در راستای برنامه اصلاح ساختار بودجه در سازمان اداری و استخدامی تعیین تکلیف خواهد شد.

برنامه اصلاح ساختار بودجه دارای زوایای مختلفی بوده که اصلاح قیمت حاملهای انرژی و اصلاح پایه‌ها و معافیتهای مالیاتی بیشتر در رسانه‌ها مطرح شد، این در حالی است که برنامه  اصلاح ساختار اداری کشور با هدف کاهش هزینه‌های جاری نیز در این برنامه که کلیات آن به‌تصویب سران قوا نیز رسید قرار گرفته است. در صورت تصویب این بسته پیشنهاد دولت گام حداقلی اما بسیار مهم در راستای حذف موازی‌کاری و کاهش هزینه‌‌های جاری بر خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تایید و اعلام شد

وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228779 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران