Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین جهت پرداخت آب بها در شهرهای استان زنجان رونق گرفته است.

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی آبفا:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین جهت پرداخت آب بهاء در شهرهای استان زنجان رونق گرفته و هم اکنون ۷۶ درصد از قبوض آب بهاء در خرمدره بصورت غیر حضوری پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و صرفه جویی در زمان و هزینه مشترکین شرکت آب و فاضلاب از طرق مختلفی از جمله سامانه پیامکی، تلفنی و بستر اینترنت امکان پرداخت آب بهای مشترکین را مهیا ساخته است.

وی افزود: در راستای جمع آوری قبوض کاغذی آب بهاء تا کنون ۷۶ درصد از شماره تلفن های همراه مشترکین جهت دریافت پیامک آب بهاء در خرمدره اخذ شده است و پیش بینی می شود  این روندتا پایان سال  تکمیل شود.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ۲۳ هزار مشترک با بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت را در شهر خرمدره تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرداخت الکترونیکی قبوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد