Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به میزبانی واحد شهر قدس و علوم تحقیقات تهران و با حضور بیش از 500 شرکت کننده برگزار شد؛ در رشته قرائت به روش تحقیق، رضوان جلالی فر و در رشته حفظ کل قرآن کریم، مائده جعفری از استادان واحد کرج موفق به کسب رتبه اول کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رشته حفظ کل قران کریم، حسن چاقمی و در رشته قرائت به روش ترتیل، جواد ملازاده از استادان واحد کرج رتبه دوم کشور را از آن خود کردند و مریم سادات صدر نیز در رشته قرائت به روش ترتیل در بخش اساتید رتبه سوم این مسابقات را برای واحد کرج کسب کرد.

در بخش دانشجویی نیز مریم فتحی زاده در روش قرائت به روش تحقیق رتبه دوم کشور را بدست آورد.

در پایان این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد، طی مراسمی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

گفتنی است نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات در بخش دانشجویی به مسابقات ملی راه یافته و آذرماه امسال در واحد شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام /

298 / 167 قرآن و عترت مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بیست و چهارمین دوره مسابقات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قرآن و عترت مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بیست و چهارمین دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران