Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:10:16 GMT

حوادث جان ۸۹۸ کارگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۴۴۳۹

حوادث جان ۸۹۸ کارگر را گرفت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در شش ماهه اول سال جاری از کل تلفات حوادث کار ۸۹۰ نفر مرد و ۸ نفر زن بودند.

سقوط از بلندی در حوادث کار بیشترین علت مرگ افراد را به خود اختصاص می‌دهد به نحوی که در شش ماهه اول امسال ۳۹.۴ درصد از کل تلفات حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت ۳۵۴ نفر به دلیل سقوط از بلندی، ۲۳۲ نفر به دلیل اصابت جسم سخت، ۱۴۰ نفر به دلیل برق‌گرفتگی، ۷۸ نفر به دلیل سوختگی، ۴۳ نفر به دلیل کمبود اکسیژن و ۵۱ نفر به سایر دلایل دیگر جان خود را در حوادث کار از دست داده اند.

همچنین در این مدت استان‌های تهران با ۲۵۰، خراسان رضوی با ۵۷ و مازندران با ۵۳ فوتی بیشترین و استان‌های چهارمحال و بختیاری با سه، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان هر کدام با شش و خراسان جنوبی با هفت فوتی کمترین آمار تلفات را داشته اند.

بر اساس آمار‌های موجود در نیمه نخست سال جاری ۱۴ هزار و ۲۰۰ مصدوم حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۵۱ نفر مرد و ۶۴۹ نفر زن بودند. این آمار در مقایسه با مدت مشاب سال قبل ۳.۱ درصد کمتر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم