Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:13:26 GMT

مجوزی برای فروش طلا در فضای مجازی صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۴۶۹۵

مجوزی برای فروش طلا در فضای مجازی صادر نشده است

«ابراهیم محمدولی» امروز (دوشنبه) در نشست خبری درباره فروش طلا و سکه در فضای مجازی افزود:  پنج واحد برای فروش آنلاین طلا از وزارت صنعت، معدن وتجارت و اتحادیه کسب و کار در فضای مجازی مجوز گرفته‌اند که ربطی به اتحادیه طلا و جواهر ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: اکنون از پنج واحد مزبور، یک واحد پروانه فروش طلا از اتحادیه طلا و جواهر را دارد که آن نیز مربوط به فروش در فضای مجازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدولی با بیان اینکه مخالف فروش طلا و جواهر در فضای مجازی نیستیم، گفت: تاکید داریم که آیین‌نامه و چارچوب خرید و فروش طلا در فضای مجازی باید تدوین شود.

وی تصریح کرد: لازم است شرایط نظارت بر داد وستد طلا در فضای مجازی و رسیدگی به شکایات وجود داشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با برشمردن برخی مشکلات رخ داده در این بخش گفت: هفته گذشته فردی به اتحادیه اعلام کرد که 250 میلیون تومان طلا در فضای مجازی خریداری کرده، اما اکنون نه از طلاها خبری هست و نه می‌شود که فروشنده را شناسایی کرد.

محمدولی گفت: صنعت طلا توان اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور دارد، اما به دلیل برخی قوانین و مقررات داخلی از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات جدی این صنعت، مالیات بر ارزش افزوده طلاست که موجب رکود در بازار طلا شده و باید چاره اندیشی شود.

این فعال صنفی با بیان اینکه مشکلات فعلی مانع اصلی صادرات طلا است، گفت: برای واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات طلاسازی نیز مشکلاتی وجود دارد.

این خبر در حال تکمیل است...

برچسب‌ها بازار طلا سکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا سکه بازار طلا سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳