Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شریف اسلامی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: شب گذشته در آئین اختتامیه بیست و دومین جشنواره ملی فتح خرمشهر که به مدت یک هفته در آبادان و خرمشهر برگزار شده بود، نمایش "دستهایت کو مم حسن" از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد توانست ۹ جایزه را در بخش های گوناگون نصیب خود کند و به عنوان برترین اثر جشنواره معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی تصریح کرد: گروه نمایشی حوزه هنری استان در این جشنواره موفق شد در بخش های کارگردانی، بازیگری، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه، طراحی گریم و گریم جایزه اول این جشنواره را از آن خود کند.

وی افزود: رضا کرمی زاده تندیس جایزه اول کارگردانی و جایزه اول طراحی صحنه را کسب کرد و رضا گشتاسب تندیس جایزه اول بهترین نمایشنامه برای نمایش "دستهایت کو ممحسن" را از آن خود کرد.

اسلامی گفت: اکبر آیین بازیگر نقش اول این نمایش نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار وجایزه اول بازیگری مرد را از آن خود کرد و نازنین نادری پور لوح تقدیرطراحی گریم و مینا پناه پوری جایزه لوح تقدیر اجرای گریم را کسب کردند.

رئیس حوزه هنری استان اظهار کرد: همچنین رضا گشتاسب علاوه بر کسب جایزه اول در بخش نمایش نامه نویسی نمایشهای صحنه ای حاضر در جشنواره، در مجموع به خاطر دو نمایشنامه غراب شیطان و دستایت کوممحسن تندیس بهترین نمایش نامه نویس حوزه دفاع مقدس را کسب کرد.

وی افزود: در پایان نمایش "دستهایت کوممحسن" همچنین جایزه ویژه بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس را کسب کرد و همچنین از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور جهت اجرای عمومی به مدت یک ماه در تهران دعوت شد.

اسلامی گفت: آیین اختتامیه بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شامگاه یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، محسن سلیمانی‌فارسانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اسماعیل زمانی مدیرعامل و قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و جمعی از مسوولان فرهنگی هنری کشوری و  استانی در سالن ۷۰۰ نفری اجتماعات منطقه آزاد اروند برگزار شد.

وی ضمن تبریک این موفقیت هنرمندان نمایش استان، افزود: جا دارد در پایان از حمایت های بی دریغ دکتر حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و همچنین رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان از این گروه قدردانی کنم.

بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش های مسابقه نمایش های صحنه ای، نمایش های کوتاه، نمایش نویسی و نمایش های محیطی و میدانی از ۱۵ تا ۱۹ آبان ماه۱۳۹۸در منطقه آزاد اروند به دبیری حمید رضا آذرنگ برگزار شد.

کد خبر 4768980

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شریف اسلامی یاسوج یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت