Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین منچستریونایتد پس از تصمیمات جنجالی داور بازی شب گذشته لیورپول - منچسترسیتی از نحوه استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی در لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول در حالی شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر یک منچسترسیتی را در ورزشگاه آنفیلد از پیش‌رو برداشت که این بازی‌ صحنه‌های بحث‌برانگیزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان مرسی‌ساید ابتدا در دقیقه 6 توسط فابینیو به گل رسیدند اما درست پیش از این گل صحنه‌ای در محوطه جریمه لیورپول رقم خورد که بازیکنان منچسترسیتی معتقد بودند که توپ به دست ترنت الکساندر آرنولد خورده و داور باید پنالتی می‌گرفته است. هفت دقیقه بعد محمد صلاح گل دوم لیورپول را در حالی به ثمر رساند که به نظر می‌رسد ستاره مصری بندرنشینان در موقعیت آفساید قرار دارد. در کنار اینها مایکل اولیور، دارو بازی تصمیماتی در این دیدار گرفت که بحث‌برانگیز بودند و پپ گواردیولا معتقد بود که باید دو پنالتی به سود تیمش گرفته می‌شد.

ژوزه مورینیو پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» با اشاره به اینکه از کمک‌داور ویدئویی (VAR) به دلیل تداوم تصمیمات متناقص در لیگ برتر ناامید شده، گفت: من فکر می‌کنم ما به اندازه کافی در این خصوص صحبت کرده‌ایم و فکر می‌کنم پرسش اصلی تنها در خصوص ثبات در تصمیم‌گیری است، به همین خاطر VAR واقعاً ناامیدم کرده است. در حال حاضر اینطور است که یک صحنه مشابه یک هفته پنالتی گرفته نمی‌شود و هفته بعد همان صحنه پنالتی تشخیص داده می‌شود. به اعتقاد من این نکته خیلی مهمی است. بازی اما خیلی خوب بود و در مورد بازی زیاد می‌شود صحبت کرد، اما به نظر همین‌قدر کافی است.

آقای خاص که پیش از این بازی گفته بود اگر لیورپول موفق شود در این بازی شاگردان پپ گواردیولا را شکست دهد، می‌تواند این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد، درباره تجربیات خود از تقابل با سرخپوشان مرسی‌ساید اظهار داشت: بیایید آخرین بازی که من در آنفیلد تجربه کردم را فراموش کنیم چون 3 بر یک شکست خوردیم و من از سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شدم اما به غیر از آن بازی، هر بازی که من مقابل لیورپول بازی کردم و تیمی به خوبی  آنها نداشتم، همیشه روی فاصله بین چهار مدافعم تمرکز می‌کردم.

سرمربی پیشین منچستریونایتد تصریح  کرد: وقتی با تیمی به مانند لیورپول بازی می‌کنید که فیرمینو بین خطوط بازی می‌کند و سادیو مانه و محمد صلاح در فضاها به خوبی حرکت می‌کنند، باید بیشتر از هر زمان دیگری با فاصله کمتری بین مدافعان خود بازی کنید. لیورپول دو گلش را با همین روش در این دیدار به ثمر رساند که یکی از آنها از فضای بین کایل واکر و جان استونز و دیگری از فضای بین فرناندینیو و آنجلینو به ثمر رسید. چیز بیشتری در این خصوص نمی‌توانم بگویم.

گواردیولا: به بازیکنانم گفتم در مورد داوری صحبت نکنند/ در پایان بازی قصد طعنه زدن به داور را نداشتم

لیورپول با این برد 34 امتیازی شد و ضمن تداوم صدرنشینی، فاصله‌اش با تیم‌های لسترسیتی و چلسی را به 8 امتیاز افزایش داد، این در حالی است که منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی با 25 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

صحنه‌های بحث‌برانگیز بازی لیورپول- منچسترسیتی به شرح زیر است:

برخورد توپ به دست آرنولد در محوطه جریمه لیورپول

موقعیتی که محمد صلاح در موقعیت مشکوک به آفساید گلزنی کرد

برهم خوردن تعادل رحیم استرلینگ توسط سادیو مانه در محوطه جریمه لیورپول

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی لیورپول منچستریونایتد ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس گواردیولا منچسترسیتی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا