Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات فوتبال گیلان می‌گوید عوامل اغتشاش بازی تیم‌های سپیدرود رشت و گل‌ریحان در حال بررسی است و قرار است که در این رابطه جلسه‌ای برگزار شود.

به گزارش ایسنا، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، دو تیم سپیدرود رشت و گل‌ریحان البرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان محمد نصرتی در گل ریحان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواسط نیمه دوم این بازی، تماشاگران سپیدرود، بعد از گل خوردن تیم‌شان وارد میدان بازی شدند و در زمین مسابقه حاشیه‌هایی را ایجاد کردند که باعث شد بازی متوقف شود و حاشیه‌های مختلفی در این بازی به وجود بیاید.

در این رابطه شهاب مومنی،‌ نایب رییس هیات فوتبال استان گیلان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حاشیه‌های این بازی و این که گفته شده بود نیروهای پلیس در مسابقه کم بودند، گفت: نیروی‌های پلیس و امنیتی در این بازی به اندازه کافی حضور داشتند و بعد از شروع حاشیه‌های بازی بازهم نیرو به ورزشگاه اضافه شده تا فضای استادیوم مدیریت شود.

او ادامه داد:‌ پلیس در جریان شلوغی‌ها و حاشیه‌های این بازی فیلم‌ گرفته است تا به طور مستند کار خود را جلو ببرد. در حال حاضر عوامل اغتشاش در حال بررسی هستند و هم‌چنین نیروهای امنیتی نیز مدارکی دارند که در ادامه قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای با حضور مسوولان فوتبال گیلان در این رابطه برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت لیگ دسته یک فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله