Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، دادی رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۳۵ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید، زیر پوشش طرح المپیاد درون مدرسه‌ای قرار می‌گیرند.

او شعار امسال این طرح را " دانش آموز فعال، مدرسه شاد، جامعه سالم " اعلام کرد و افزود:ایجاد نشاط و شادابی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش و پهلوانی، تقویت روحیه عزت نفس، مسئولیت پذیری و ارتباط جمعی دانش آموزان و استعدادیابی ورزشی از اهداف برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادی بیان کرد:  برگزاری این المپیاد برعهده خود دانش آموزان است که البته معلم پرورشی و تربیت بدنی هم در کنار آنان، بر روند برگزاری نظارت می‌کنند.

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ادامه داد: در برنامه ملی این طرح برای مقطع ابتدایی رشته‌های طناب کشی، پینگ پنگ و دوی میدانی و برای مقطع متوسطه رشته‌های هندبال، والیبال و بسکتبال در نظر گرفته شده است، اما مدارس با توجه به امکانات موجود خود می‌توانند این رشته‌ها را تغییر دهند.

او اجرای طرح مدرسه پویا (استفاده از تمام فضای مدارس برای تلفیق بازی و درس) و ورزش والدین در کنار دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این طرح دانست.

دادی گفت: سال گذشته در پنجمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مستعد شناسایی و به مسابقات کشوری اعزام شدند.

ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از اول آبان آغاز شده است و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/ ی

۳۵ درصد دانش آموزان استان زیر پوشش المپیاد درون مدرسه ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته