Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@13:48:12 GMT

ستاره سابق استقلال زخم کهنه را باز کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۶۱۴

ستاره سابق استقلال زخم کهنه را باز کرد+عکس

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:در پست بازیساز، یعنی جایی که پارسال آیاندا پاتوسی بازی می‌کرد، استقلال نیاز به بازیکن دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجید نامجو مطلق درباره وضعیت استقلال در لیگ گفت:هر چقدر زمان به جلو رفت و با شناختی که استراماچونی از تیم پیدا کرد، استقلال نوید بخش چنین روز‌هایی را می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌بینید که استقلال هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم نتایج خوبی می‌گیرد. الآن که تیم در شرایط خوبی وجود دارد، باید کمبود‌ها را ببینیم. احساس می‌کنم با توجه به این که استقلال در 3لیگ بازی خواهد کرد، نیاز به2 یا3 بازیکن جدید دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: در پست بازی‌ساز، یعنی جایی که پارسال آیاندا پاتوسی بازی می‌کرد، استقلال نیاز به بازیکن دارد. اگر حالا درصدد برطرف کردن این کمبود‌ها باشیم، می‌توانیم در آینده به نتایج خوبی برسیم.

وی از بازیکنان خواست کمی صبور باشند. در زمان ما مشکلات مالی بسیار بیشتر بود و این مسئله  برای همه تیم‌ها است و رفع خواهد شد  و البته هیات مدیره هم باید به فکر شرایط مالی باشد. در این شرایطی که تیم روند خوبی را طی می‌کند نباید به خاطر چنین موضوعاتی این روند از بین برود من صحبت‌های استراماچونی را شنیدم. او از این وضعیت نارحت است. حالا که بعد از مدت‌ها چنین مربی خوبی بالای سر تیم حضور دارد، مدیریت باید تلاش خود را انجام دهد.

آنچه که این ستاره سابق ملی پوش  در این گفتگو مطرح کرد باز کردن زخمی قدیمی بود و آن هم  نبود بازیکنی در حد پاتوسی است و البته با صحبت‌هایش بازیکنان را هم تسکین داد و به آینده امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: شاگردان استراماچونی مقابل تراکتور اولویت خود را نباختن بدانند/ هواداران اجازه ندهند ماهیت فوتبال در این بازی از بین برود ستاره استقلالی سوتفاهم را توضیح داد/ تصمیم بعد از بازی‌ با سایپا+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی باشگاه استقلال فوتبال مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!