Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:10:11 GMT

اولین برد تیم هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۷۷۴

اولین برد تیم هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا

تیم هندبال سپاهان اصفهان در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال سپاهان اصفهان در چهارمین دیدار خود از جام باشگاه‌های آسیا مقابل العربی کویت به میدان رفت و اولین برد خود را به دست آورد. نماینده ایران با حساب ۳۱ بر ۲۵  العربی را شکست داد.

سپاهان پیش از این در سه دیدار گذشته خود شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام آباد نمایندگان ایران در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا هستند که سپاهان در گروه دوم این مسابقات با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان  و العربی کویت  و تیم زاگرس اسلام آباد در گروه اول این مسابقات با تیم‌های هاوکس کره جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و الشارجه امارات هم گروه هستند.

تیم‌های حاضر در مسابقات فردا استراحت می‌کنند و از چهارشنبه، ‌ ۲۱ آبان آخرین بازی مرحله گروهی را انجام می‌دهند که طی آن سپاهان مقابل باربار بحرین و زاگرس اسلام آباد مقابل هاوکس کره جنوبی قرار می‌گیرند.

جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم، از ۱۶ تا ۲۶ آبان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

فقط متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛ کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

کد خبر 846919 برچسب‌ها خبر مهم گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند