Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@04:23:22 GMT

جشنواره تئاتر کار خود را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۷۹۶

جشنواره تئاتر کار خود را آغاز کرد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره تئاتر اصفهان از امروز کار خود را آغاز کرده است، و امروز چهار اجرا را پیش رو داریم و از فردا هر روز شاهد سه اجرا خواهیم بود و اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه برگزار می شود.

محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشکلاتی که در فروش بلیط های جشنواره تئاتر اصفهان به وجود آمد، گفت: زمانیکه سایت را برای فروش رایگان بلیط باز کردیم افرادی به تعداد زیادی بلیط رزرو کردند به همین دلیل بحث رایگان را لغو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: علاوه برآن تنها ۳۰درصد از ظرفیت سالن ها برای رزرو بلیط اختصاص داده شده است و بقیه ظرفیت در اختیار خود هنرمندان قرار داده شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه سهم جزئی برای فروش بلیط قرار دادیم باید فروش را محدود می کردیم علاوه بر آن با این کار کمکی نیز به گروه های تئاتری می شود چرا که مقداری از هزینه فروش بلیط ها به گروه های تئاتر اختصاص داده می شود.

جعفری با بیان اینکه جشنواره تئاتر اصفهان از امروز کار خود را آغاز کرده است، گفت: امروز چهار اجرا را پیش رو داریم و از فردا هر روز شاهد سه اجرا خواهیم بود و اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه دو سالن مجموعه فرشچیان و سالن ما در این روزها میزبان جشنواره خواهند بود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت شهرداری و موسسه توسعه کمک به اداره فرهنگ و ارشاد و مجموعه فرشچیان برگزار شده است.

کد خبر 396388

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر اصفهان تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • این خبرها را از دست ندهید
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر