Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@03:12:31 GMT

گوگل از یک سرباز برای طراحی لوگوی خود کمک گرفت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۸۱۶

گوگل از یک سرباز برای طراحی لوگوی خود کمک گرفت+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

 گوگل امروز به مناسبت ۱۱ نوامبر که روز کهنه‌سربازان در آمریکا است لوگوی خود را تغییر داد اما این بار تغییر لوگوی گوگل با دیگر لوگوها فرق دارد چرا که این شرکت این بار از یک کهنه سرباز آمریکایی برای طراحی لوگوی خود کمک خواسته است.

به گزارش سی‌نت، "پت دامون" (Pete Damon) هنرمندی است که آثار هنری وی اهمیت زیادی برای کهنه سربازان و نیروهای مسلح ایالات متحده دارد زیرا وی در آثار خود همیشه تصاویری از افتخارات این افراد را می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل هر ساله ۱۱ نوامبر به منظور ادای احترام به کهنه سربازان که بسیاری از آنها هم از لحاظ عاطفی و هم جسمی دچار مشکلاتی هستند لوگوی خود را تغییر می‌دهد.

پیت دامون، هنرمندی که امسال لوگوی گوگل به مناسبت ۱۱ نوامبر را طراحی کرده است، یک جانباز ارتش آمریکا است که در حال خدمت به کشورش به شدت مجروح می‌شود. دامون در سال ۲۰۰۳ بخش‌هایی از هر دو بازوی خود را از دست داد. وی روزی به عنوان مکانیک هلی‌کوپتر در طول جنگ عراق خدمت می‌کرد. برای دامون، هنر نوعی درمان است.

در نقاشی رنگ روغن دامون روی بوم که به منظور ادای احترام به این روز کشیده است دو کودک که پرچم امریکا را به دست دارند قابل مشاده است. یک کودک کلاه دریانوردی و دیگری لباس ارتش آمریکا را به تن دارد.

این هنرمند اهل ماساچوست متن زیر را در وبلاگ خود نوشت: من مدتی است که صحنه‌های کودکانی را که در حال حمل پرچم امریکا هستند را می‌کشم. در روزهای جنگ من کودکان بسیاری را می‌دیدم که به دلیل روحیه میهن پرستی در مبارزه شرکت می‌کردند.

روز کهنه‌سربازان(Veterans Day) نام یکی از تعطیلات رسمی در ایالات متحده آمریکا است. این روز در ۱۱ نوامبر توسط دولت فدرال یکی از تعطیلات عمومی به حساب می‌آید. این روز، روز یادبود سربازان جانباز و بازنشسته آمریکاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوگل کهنه سربازان آمریکا لوگوی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس