Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:21:56 GMT

سهراب مرادی در مسابقات ترکیه روی تخته نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۲۲۱

سهراب مرادی در مسابقات ترکیه روی تخته نمی‌رود

سهراب مرادی در مسابقات گزینشی المپیک ترکیه شرکت می‌کند اما وزنه نمی زند.

 به گزارش ایسنا، تیم ملی وزنه برداری ایران با سه وزنه بردار راهی مسابقات گزینشی المپیک ترکیه می شود. ایوب موسوی، رضا بیرالوند و سهراب مرادی سه وزنه بردار ایران هستند که  پنج شنبه هفته جاری همراه محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی راهی ترکیه می شوند تا در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب موسوی و رضا بیرالوند قرار است در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه بزنند اما سهراب مرادی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم شرکت می کند.

 البته سهراب مرادی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه نمی‌زند و فقط وزن کشی خواهد کرد و تست دوپینگ می‌دهد.

ترکیه، چهارمین مسابقه گزینشی المپیک سهراب مرادی می شود و او باید در دو مسابقه دیگر شرکت کند. مرادی در این  دو مسابقه پایانی باید رکورد مجموع بالاتر از ۴۰۵ کیلوگرم  را به ثبت برساند تا امتیاز بالایی به دست آورد.

 کادرفنی ابتدا برای او جام فجر را در نظر گرفته اما چنانچه سهراب مرادی تا جام فجر به آمادگی مطلوب نرسد، در اسفندماه در مسابقات غرب آسیا که در امارات برگزار می شود،  شرکت می کند و پس از آن در قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ وزنه می زند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري سهراب مرادی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند