Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:54:41 GMT

مربی تیم ملی جوانان راهی مالزی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۶۲۹

مربی تیم ملی جوانان راهی مالزی می شود

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان امروز به همراه اکبر محمدی رییس کمیته جوانان راهی مالزی می شود تا در همایش فوتبال پایه شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی جوانان به این موضوع در مصاحبه بعد از بازی با امارات اشاره کرد. مسابقات جام ملت های آسیا سال آینده با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود و 4 تیم برتر بازی ها راهی جام جهانی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است قرارداد فدراسیون فوتبال به طور طبیعی با مربیان تیم های ملی پایه مرحله به مرحله است و از آنجایی که تیم ملی جوانان به جام ملت های آسیا صعود کرده است احتمالا در هفته های آتی فدراسیون فوتبال با مربی تیم ملی جوانان نشستی به منظور تمدید قرارداد و هم چنین تدوین برنامه های آماده سازی تیم ملی جوانان برگزار خواهد کرد.

 

پیش تر قرارداد حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان هم با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده بود. از آنجایی که تیم ملی نوجوانان هم با اقتدار به جام ملت ها صعود کرد انتظار می رود برنامه فدراسیون فوتبال در خصوص کادر فنی فعلی تیم ملی نوجوانان،  تمدید قرارداد باشد.

 

جوانان سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسات 472 و 473 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای این شورا که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، به تصویب رسید.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: با توجه به نبود ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

غلامرضا بصیرنیا افزود: اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه‎ ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد.

همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویژه نوجوانان و جوانان در مقایسه با سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی