Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:32:03 GMT

نسخه نویسی در البرز الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۶۷۶

نسخه نویسی در البرز الکترونیکی شد

سعید جوانشیر گفت:با آغاز طرح  نسخه نویسی الکترونیکی در شهرستان‌های نظرآباد و هشتگرد به سمت حذف دفترچه‌های درمانی گام بر می‌داریم.

او با اشاره به چگونگی ارائه نسخه نویسی الکترونیکی ادامه داد :هنگام مراجعه بیمار به مطب یا درمانگاه ،پزشک کدی را وارد سیستم می‌کند؛ و بیمار با ارائه این کد به داروخانه‌ها داروی مورد نظر را  به راحتی دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز با بیان مزایای حذف نسخه کاغذی افزود: از مزایای این طرح  این است که خطای نسخه نویسی و نسخه خوانی برطرف می شود و  همچنین  در  سرعت  ارائه خدمات به  بیماران نیز کمک شایانی می شود .

جوانشیر در پایان گفت : طرح نسخه نویسی الکترونیکی که چندماهی است آغاز شده روند اتمام آن نیز  تا دو سال آینده ادامه دارد .

او افزود:اجرای این طرح  به فرهنگ سازی عمومی نیاز دارد زیرا  مردم به دلیل استفاده مدت زمان طولانی از دفترچه درمانی نگران حذف نسخه کاغذی و دریافت نکردن خدمات درمانی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در پایان گفت :متولی نسخه نویسی الکترونیکی سازمان بیمه سلامت و سازمان بهداشت هستند

46

کد خبر 1319912

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی دونالد ترامپ زلزله قوه قضاییه باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟