Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردان ووشوکار هرمزگانى جهت حضور در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى بزرگسالان راهى کرج شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز؛مردان ووشوکار هرمزگانى جهت حضور در پیکارهاى قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى بزرگسالان صبح امروز راهى کرج شدند تا در این رقابت‌ها شرکت کنند.

تالوکاران و سانداکاران با هدف ارتقاى جایگاه ووشوى هرمزگان در کشور راهى این مسابقات مهم شدند تا از کیان ورزش استان دفاع و نام هرمزگان را در این پیکارها درخشان‌تر سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌هاى ووشو قهرمانى کشور و انتخابى تیم ملى بزرگسالان بخش مردان قرار است طى روزهاى سه‌شنبه ٢١ آبان‌ماه سالجارى لغایت جمعه ٢۴ همین‌ماه در شهر کرج مرکز استان البرز برگزار شود.

نفرات برتر این پیکارها به اردوى تیم ملى اعزامى به رقابت‌هاى ٢٠٢٠ قهرمانى بزرگسالان آسیا که قرار است مهرماه سال آینده به میزبانى کشور هند برگزار شود، دعوت خواهند شد.

تیم منتخب ووشوى بزرگسالان مردان هرمزگان در بخش ساندا با ترکیب نجم‌الدین علیمرادى در وزن منهاى ۵٢ کیلوگرم، مهزیار محمدنژاد در وزن منهاى ۵۶ کیلوگرم، عیسى آرسیون در وزن منهاى ۶٠ کیلوگرم، حمید کیانیان در وزن منهاى ۶۵ کیلوگرم، امید غلامى در وزن منهاى ٨۵ کیلوگرم، اشکان هدا مرزدشتى در وزن منهاى ٩٠ کیلوگرم و اکبر على‌نژاد در وزن مثبت ٩٠ کیلوگرم به رقابت‌هاى انتخابى تیم ملى اعزام شدند.

در بخش تالو نیز طاهر قاسمى در فرم‌هاى نن‌چوان، نن‌گون و نن‌دائو و جواد نورى نیز با اجراى فرم‌هاى تاى‌چى‌چوان و تاى‌چى‌جین براى هرمزگان به میدان خواهند رفت.

عارف رگبار و مهدى تاجیک بترتیب به‌عنوان سرمربى و مربى هدایت ووشوکاران را بر عهده دارد و رحیم رحیمى جاشویى سرپرست تیم اعزامى هرمزگان به این رقابت‌هاى مهم است و رضا فتحى‌مقدم مدیر روابط عمومى هیأت ووشو استان نیز به‌عنوان خبرنگار و عکاس، ووشوکاران را همراهى مى‌کند.

علیرضا بهرمن مربى تیم ملى و رئیس هیأت ووشو هرمزگان در این دوره از رقابت‌ها به‌عنوان سرداور بخش تالو حضور خواهد یافت و این مسابقات را سوت خواهد زد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا