Web Analytics Made Easy - Statcounter

رانندگان اسنپ می‌توانند در یکی از بزرگترین کمپین‌های باشگاه رانندگان این سامانه، روغن موتور خود را با به‌صرفه‌ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنند. در طرح «فصل طلایی تعویض روغن» قراردادی با شرکت موتوسل بسته شده است که رانندگان اسنپ بتوانند با استفاده از تخفیف ۵۰ هزار تومانی، روغن موتور خود را ارزان‌تر خریداری و همچنین از خدمات تعویض رایگان روغن در نمایندگی‌های مجاز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح که از تاریخ ۱۸ آبان آغاز و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت علاوه بر تخفیف خرید روغن موتور، صدها میلیون جوایز نقدی و غیر نقدی و تخفیف‌های ویژه‌ دیگری هم برای کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است.


زمان را از دست ندهید؛ جوایز بیشتری در انتظارتان است!
خبر خوب دیگر برای رانندگان اسنپ این است که به هزار خریدار اول این طرح جایزه‌ی ویژه ضدیخ رایگان و ۳هزار خریدار بعدی هم فیلتر هوای رایگان اختصاص داده می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید علاوه بر تخفیف روغن موتور از مزایای دیگر این طرح هم استفاده کنید نباید زمان را از دست بدهید و در روزهای اول به طرح بپیوندید. همچنین در طول مدت اجرای این طرح هر روز ۲ جایزه ۱میلیون تومانی به ۲ خریدار خوش‌شانس این طرح تعلق خواهد گرفت.


طرح «فصل طلایی تعویض روغن» در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، مشهد، شیراز، اهواز، آبادان، خرم‌آباد، رشت، بندر انزلی، مازندران، گلستان و تبریز اجرایی خواهد شد و تمام رانندگان اسنپ می‌توانند از آن استفاده کنند.


نحوه پیوستن به طرح
جهت استفاده از این طرح، کاربران راننده اسنپ باید با استفاده از شماره تلفن اسنپی خود در سایت موتوسل به آدرس www.motoselplus.com وارد شوند. بعد از ورود به سایت برای هر کاربر راننده اسنپ، اعتبار ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانند از محصولات سایت خرید خود را انجام دهند. خریداران این طرح برای تعویض روغن موتور که به صورت رایگان انجام می‌شود نیز یک ماه فرصت دارند. همان طور که اشاره شد تمام کاربران راننده اسنپ می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.


باشگاه رانندگان اسنپ اولین و بزرگترین باشگاه خدمت‌رسانی به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در ایران است که تلاش دارد با رسیدگی به خواسته‌های کاربران راننده در جهت افزایش رفاه و رضایت بیشتر آن‌ها اقدام کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانید به وبلاگ باشگاه رانندگان اسنپ یا سایر کانال‌های اطلاع‌رسانی رانندگان اسنپ مراجعه کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فصل طلایی تعویض روغن اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است