Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که بیانیه توزیع شده در صحن علنی مجلس علیه رئیس جمهور متعلق به مجتبی ذوالنوری نماینده قم است.

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفتگو اظهار کرد: آقای ذوالنوری نماینده قم بیانیه‌ای را درباره‌ی سخنان روز گذشته آقای روحانی در یزد تنظیم کرده بود که برای توزیع باید به تایید هیات رئیسه می‌رسید و من به عنوان مسئول اداری این کار اجازه توزیع این بیانیه را دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد که صدور مجوز توزیع بیانیه‌ها و نامه‌ها در صحن علنی مجلس از سوی هیات رئیسه به معنی تایید آن‌ها نیست.

در بیانیه مجتبی ذوالنوری که البته به صورت بی‌نام در جلسه علنی امروز مجلس و بین نمایندگان توزیع شده بود سخنان رئیس جمهور در یزد در تقابل با رهبری عنوان شده و همچنین موهن و تفرقه انگیز عنوان شده است.

عکسی از شبنامه توزیع شده علیه روحانی در مجلس:

 

 

 

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بیانیه علیه روحانی روحانی ذوالنوری شبنامه علیه روحانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری مهمترین برنامه مجلس دوازدهم را معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: تولید و تثبیت نرخ ارز، مسکن، خودرو، فساد اداری، اجتماعی و بانکی از جمله موضوعاتی است که در حوزه حل مشکلات اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین رسیدگی به وضعیت فرهنگی کشور و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های مجلس دوازدهم برشمرد و افزود: در ساماندهی این دو حوزه، دولت و مجلس باید تلاش کنند تا هم بدون محدودیت‌های دست و پا گیر، فضای درستی ایجاد و دسترسی‌های لازم برای کسب و کار فراهم شود و هم آسیب‌های ناشی از آن کاسته شود.

ذوالنوری درباره آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: به طور معمول در مجلس دو فراکسیون سیاسی داریم، اما با توجه به تنوعی که میان نیرو‌های انقلاب شکل گرفت، پیش بینی می‌شود سه فراکسیون در مجلس آینده تشکیل شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است