Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@09:57:09 GMT

مورالس خبرنگار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۷۰۱۷

مورالس خبرنگار می‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مارگارتا سیمونیان، سردبیر  آژانس خبری "روسیا سیگودنیا" و شبکه‌های تلویزیونی "راشا تودی" یک روز پس از استعفای اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی به او پیشنهاد کار داد.

سیمونیان توییت کرد: کار فوق‌العاده‌ای را به مورالس پیشنهاد می‌کنم، من برای او پیشنهاد اجرای برنامه‌ای در شبکه اسپانیایی زبان "راشا تودی" را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روسیاالیوم، او افزود: همانطور که رافائل کوره‌آ، رئیس‌جمهور پیشین اکوادور برای دومین سال متوالی برنامه‌ تلویزیونی را در این شبکه اجرا می‌کند، مورالس هم می‌تواند در این زمینه فعالیت کند.

از سوی دیگر، مکزیک به رئیس‌جمهور مستعفی بولیوی پیشنهاد پناهندگی سیاسی را داده است.

مورالس در پی بالاگرفتن اعتراض‌ها نسبت به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و پیروزی او، یک‌شنبه شب ۱۹ آبان استعفا داد.

فشار ارتش رئیس‌جمهور بولیوی را به استعفا کشاند | پایان حکومت ۱3 ساله اوو مورالس کد خبر 462650 برچسب‌ها رسانه‌ خارجی بولیوی مورالس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسانه خارجی بولیوی مورالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی