Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره ادامه حضور نظامی در افغانستان، سخنگوی طالبان اظهار داشت که آمریکا تاکنون دستاوردی نداشته و آنها نیز تا پایان اشغال به مبارزه ادامه می‌دهد. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر ادامه حضور نظامیان این کشور در افغانستان تا چندین سال آینده گفت: آمریکا با تداوم اشغال افغانستان مانند 18 سال گذشته ناکام بوده و دستاوردی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اظهارات «مارک میلی» برای ادامه حضور نظامیان آمریکایی را نشان دهنده موضع ضد و نقیض آمریکا، سراسیمگی و ضعف واشنگتن دانست.

سخنگوی طالبان ادامه داد: مردم افغانستان حضور هیچ کشور خارجی را در خاک خود تحمل نکرده و علیه آن جهاد می‌کنند و تا پایان اِشغال به حمله علیه دشمن خود ادامه خواهند داد.

ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که برای موفقیت‌آمیز بودن ماموریت آمریکا در افغانستان باید قادر به تامین امنیت داخلی این کشور باشند تا از خاک افغانستان تهدیدی مورد توجه آمریکا نشود.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: تا چندین سال آینده در افغانستان باقی می‌مانیمژنرال آمریکایی: هیچ صحبتی درباره خروج نظامیان خارجی از افغانستان نشده استترامپ: زمان بازگشت نیروهایمان از افغانستان فرا رسیده است

وی افزود که برای رسیدن به این هدف حضور نظامی آمریکا در افغانستان تا چندین سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • حضور ویرانگرِ آمریکا در افغانستان + فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند