Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کنفرانس ملی «تفکر سیستمی‌در عمل» در شهر مشهد از تاریخ بیستم تا بیست و یکم آذر ماه سال ۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد و با مشارک شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، اولین کنفرانس ملی «تفکر سیستمی‌در عمل» در مشهد از تاریخ ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه سال ۹۸ توسط دانشگاه فردوسی مشهد و مشارک شهرداری مشهد با محورهای تفکر سیستمی، چالش‌ها و فرصت‌ها، حل مسئله سیستم‌های پیچیده، رویکردهای ساختاردهی به مسئله و تحقیق‌در عملیات نرم (متدولوژی سیستم‌های نرم (SSM)، پویایی‌شناسی سیستم‌ (SD)، تئوری پیچیدگی و آشوب، ظهوریافتگی و خودسازماندهی ساختار و مرز سیستم، سایبرنتیک و کاربرد آن در مدیریت، شبیه‌سازی، مدل‌سازی دیفرانسیلی و کنترل بهینه در حوزه‌های کاربردی و در بخش اقتصاد و مدیریت محورهای مدیریت شهری و سیاست‌گذاری عمومی، سلامت و سیستم‌های خدمات درمانی، یادگیری، آموزش و علوم تربیتی، مدیریت انرژی، منابع طبیعی، محیط زیست و کشاورزی و سیستم‌های تولیدی و خدماتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کنفرانس در راستای ضرورت ارتباط بیشتر دانشگاه و جامعه و ویژه‌ای به بخش ارتباط با جامعه برگزار می شود. در این راستا و به منظور حضور بیشتر سازمان‌های تولیدی و خدماتی و تشویق پژوهش‌های کاربردی، نشست‌ها و کارگاههای ویژه‌ای به این منظور اختصاص داده خواهند شد.

 

در این کنفرانس در خصوص استراتژی های رشد پویاشناسی سیستم ها در ایران، برنامه ریزی ملی با رویکرد سیستمی، مدل مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی و درآمدی بر حل مسایل شهری، حل مساله با روش SSM ، عدم درک تاخیر در تصمیم گیری و فرصت ها و چالش های مدیریت حمل و نقل در ایران با نگاه سیستمی گفت و گو خواهد شد.

 

گفتنی است علاقمه مندان، پژوهشگران و دانشجویان تا پایان ۳۰ آبان مقالات خود را ارسال و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس http://stinp.um.ac.ir مراجعه نمایند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل خبرگزاری شبستان شبستان یزد شیراز راهپیمایی 13 آبان رفسنجان کنفرانس شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد

ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد.

کاظم دبیر ۵ اردیبهشت در کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی یکی از معضلات کشورهای در حال توسعه را از خود بیگانگی‌ و در مقابل این از خودبیگانگی، خودآگاهی را بهترین کلمه دانست و افزود: هویت‌بخشی و هویت‌شناسی برای بازگشت به خویشتن اساسی‌ترین موضوع است.

وی افزود: جمع‌آوری، حفظ و نگهداری این هویت برای آگاه‌کردن و شناساندن آن به نسل جدید موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به باورهای قومی و قبیله‌ای، زبان مادری، مذهب، ادبیات و حماسه‌ها به عنوان بخشی از هویت و تاریخ، گفت: این هویت علاوه بر اینکه در زمینه فرهنگی کارکرد دارد، در بحث سیاسی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین موارد در خصوص هویت شناسی، کمک گرفتن از موزه‌هاست که شامل آداب، سنن و فرهنگ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل موزه‌ها را موثر در آموزش نسل جدید، تشدید حس تعلق‌خاطر و احساس خوب به گذشته، تربیت، منزلت قومی و ملی و خودآگاهی دانست و اشاره کرد: تولید، بازتولید و بازنمایی هویت از اهداف این کنفرانس می‌باشد.

وی با اشاره به جایگاه استان اردبیل در میان ۱۰ استان برتر در بحث گردشگری و دارای تاریخ فاخر، معرفی و شناساندن تاریخ و فرهنگ آنرا حائز اهمیت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دانشگاه را امری مهم برای نیل به این هدف دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد: مقاله‌های رسیده به کنفرانس از لحاظ کمی و کیفی باعث رشد شود و در بحث اجرایی نیز کارکرد داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی