Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی البرز روز دوشنبه  اظهار داشت:‌ به دلیل پایداری جو و وارونگی دما  کماکان تجمع غبار و افزایش آلاینده‌ها را در تمام نقاط استان خواهیم داشت.

همچنین طی این مدت در ارتفاعات استان البرز شاهد یخبندان شبانگاهی خواهیم بود.

سرعت وزش بادعصرامروز و فردا سه‌شنبه استان البرز ۲۰ کیلومتر درساعت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ۲۴ کیلومتر درساعت و جمعه نیز به ۳۶ کیلومتر در ساعت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت هوای امروز و ۲ روز آینده ناسالم برای گروه های حساس و روزهای پنجشنبه و جمعه از آلودگی هوا کاسته می شود.

دمای کمینه و بیشینه امروز بین چهار تا ۱۶ درجه بالای صفر،‌فردا سه‌شنبه بین پنج تا ۱۷درجه بالای صفر،‌چهارشنبه چهار تا ۱۸ درجه بالای صفر،‌پنجشنبه سه تا ۱۷ درجه بالای صفر و جمعه هفته جاری نیز بین یک تا ۱۵ درجه بالای صفر خواهد بود.

افزایش آلاینده‌ها و غبار محلی هفته گذشته در استان البرز آغاز شده و تا ۲ روز آینده نیز ادامه دارد.

46

کد خبر 1319952

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال لژیونر فوتبال آلودگی هوا قوه قضاییه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد