Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@09:08:53 GMT

رعنا آزادی ور به سریال"جیران"پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۹۲۷

رعنا آزادی ور به سریال «جیران»، جدیدترین ساخته حسن فتحی پیوست. ناطقان: به نقل از روابط‌عمومی سریال رعنا آزادی ور دومین بازیگری است که بعد از پری ناز ایزدیار حضورش در این سریال قطعی شده است.

درباره الی، محمد رسول الله (ص)، مارمولک، پارک وی، چهارراه استانبول، سونامی و ...از جمله فیلم‌های سینمایی است که در  کارنامه کاری آزادی ور ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این سریال تاریخی را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند.

حسن فتحی کارگردان و اسماعیل عفیفه تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند.

پیش‌تولید، ساخت و انتخاب لوکیشن‌های «جیران» در تهران ادامه داشته و بزودی عوامل و دیگر بازیگران این سریال معرفی خواهند شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد … .» منبع: ایسنا برچسب ها: رعنا آزادی ور ، جیران ، حسن فتحی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رعنا آزادی ور جیران حسن فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

غلامعلی فتحی  با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.
مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امیدواریم در سال‌جاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.
فتحی گفت: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳