Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:51:31 GMT

هر ۶۰ ثانیه، یک رمز بانکی مصرف کنید!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۲۹۰

هر ۶۰ ثانیه، یک رمز بانکی مصرف کنید!

با نصب اپلیکیشن ۶۰ بانک ملی ایران، می‌توانید هر ۶۰ ثانیه، یک رمز یک‌بارمصرف اول یا دوم برای کارت‌بانکی خود دریافت کنید و با اطمینان از امنیت حساب، رمزتان را فریاد بزنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، برای حفظ امنیت حساب‌ها و حقوق مشتریان و در شرایطی که این روزها «فیشینگ» یا سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی در بستر اینترنت به یک چالش و نگرانی عمده برای افراد تبدیل‌ شده است، اپلیکیشن ۶۰ با ایمن‌سازی تراکنش‌های بانکی مشکل را برای دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران رفع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن ۶۰، ابزاری برای تولید رمز یک‌بارمصرف در بستر گوشی تلفن‌همراه هوشمند است. صاحبان حساب و استفاده‌کنندگان از این اپلیکیشن در هر ۶۰ ثانیه، یک رمز اول یا دوم برای کارت‌بانکی خود خواهند داشت و این روش، امکان سوءاستفاده از رمز کارت در خریدهای حضوری یا اینترنتی را غیرممکن خواهد کرد.

این رمز تنها ۶۰ ثانیه اعتبار دارد و پس‌ از آن منقضی خواهد شد، بنابراین حتی در مکان‌های عمومی نیز مشتری می‌تواند با خیال راحت رمز کارت خود را فریاد بزند!

بانک ملی ایران اما در اقدامی دیگر شرایطی را فراهم کرد تا مشتریان فاقد گوشی‌های همراه هوشمند نیز بتوانند امنیت حساب‌های خود را ارتقا دهند و از رمز دوم یک‌بارمصرف برای کارت‌بانکی خود بهره‌مند باشند.

بر این اساس امکان دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف با استفاده از کد دستوری و بدون نیاز به بستر اینترنت فراهم‌ شده است و اکنون می‌توان با اطمینان گفت که همه مشتریان بانک ملی ایران قادرند با هر نوع گوشی تلفن همراه، بدون نگرانی از بابت سرقت اطلاعات کارت‌بانکی خود خرید کنند، چون رمز کارت آن‌ها تنها ۶۰ ثانیه معتبر است.

در این روش، مشتری می‌تواند ابتدا با واردکردن کد دستوری #۶۰*۷۳۷* در سامانه ثبت‌نام کرده و پس از دریافت کد فعال‌سازی، مراحل ثبت‌نام را ادامه دهد.

سپس تنها با یک‌بار مراجعه به دستگاه خودپرداز و انتخاب عملیات رمز، وارد منوی فعال‌سازی رمز یک‌بارمصرف دوم شده و مشخصات لازم را وارد کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملی ایران رمز یکبار مصرف اپليكيشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت