Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:07:04 GMT

بازداشت عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۴۰۵

بازداشت عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

فردی که در فضای مجازی باعث هتک حیثیت یک زن شده بود ، توسط پلیس فتا استان کرمانشاه دستگیر شد.

سرهنگ علی کریمی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه  گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه اشخاصی ناشناس با چندین اکانت مختلف از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی علیه وی نموده و این موضوع باعث هتک حیثیت و برهم خوردم آرامش روانی وی شده است، لذا موضوع پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتند کلیه اکانت های توهین کننده جعلی بوده و تماماً به یک فرد تعلق دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا متهم را که یک خانم بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی احضارکردند ، بیان داشت :وی پس از مواجهه با دلایل و مستندات اقرار کرد مدتی پیش با آقایی آشنا و قصد ازدواج داشتم که این آقا پس از آشنایی با شاکیه از ازدواج با من صرف نظر نموده و زندگی مرا خراب کرده است و من نیز به دلیل ناراحتی و عصبانیت دست به این کار زده‌ام.

سرهنگ کریمی توصیه کرد: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد ؛ لذا توصیه می کنیم در هنگام عصبانیت و ناراحتی دست به اقدامات عجولانه نزنید.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد: کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند./پلیس

بیشتر بخوانید/دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی