Web Analytics Made Easy - Statcounter



یکی از پایگاه‌های خبری و تحلیلی فوتبال ایتالیا، استراماچونی را به‌عنوان موفق‌ترین مربی ایتالیایی شاغل در خارج از این کشور طی یک هفته اخیر معرفی کرده است..

به گزارش تسنیم، سایت کالچومرکاتوی ایتالیا در گزارشی به بررسی عملکرد بازیکن و مربیان لژیونر فوتبال ایتالیا که در خارج از این کشور فعالیت دارند، پرداخته است و آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال را به‌عنوان بهترین لژیونر ایتالیایی (مربی یا بازیکن) معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشریه در بخش دیگری از گزارش خود درباره استراماچونی، به نارضایتی او از تأخیر باشگاه استقلال در پرداخت حقوق او و مهلت دو هفته‌ای که سرمربی سابق اینتر و اودینزه به آبی‌‌های تهران برای پرداخت مطالباتش داده، اشاره‌ای داشته است.

کالچومرکاتو با اعطای نمره 7.5 به استراماچونی و بالاتر قرار دادن او از افرادی مانند جوزپه سانینو، سرمربی تیم هونود بوداپست مجارستان و فدریکو ماکدا، مهاجم تیم فوتبال پاناتینایکوس یونان (هر دو با نمره هفت)، نوشته است: بعد از پیروزی چهار گله خارج از خانه مقابل تراکتور، تیم استراماچونی یک برد پنج گله خانگی مقابل صنعت نفت کسب کرد. به این ترتیب تیم او در عرض 180 دقیقه 9 گل زد و به نظر می‌رسد که اوضاع بر وفق مراد استقلال است. با این حال محدودیت‌های مالی که برای باشگاه در زمینه پرداخت حقوق استراماچونی وجود دارد سبب شد که او در نشست خبری پس از بازی تهدید به استعفا کند. وی دو هفته مهلت داده و این در حالی است که تیمش در جدول رده‌بندی چهارم است و با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد. یک نیمچه معجزه!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه