Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:51:33 GMT

دروازه‌بان آرسنال، گزینه جانشینی نویر در بایرن

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۶۵۳

مسئولان باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب برند لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال، برای جانشینی مانوئل نویر پا به سن گذاشته هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر که بیش از ۲۰۰ بازی برای بایرن مونیخ انجام داده است در ماه مارس ۳۴ ساله خواهد شد. او همچنین اخیراً از یک مصدومیت طولانی مدت برگشته بود. این عوامل باعث شده باشگاه بایرن مونیخ در پی جذب یک دروازه بان برای جانشینی مانوئل نویر پا به سن گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

برند لنو به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی آرسنال طی سال های گذشته، تنها موفق به ثبت ۸ کلین شیت در ۴۸ بازی لیگ برتری خود شده است. هنوز چهار سال از قرارداد آرسنال با این دروازه‌بان آلمانی باقی مانده است اما نشریه سان امروز مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ به زودی پیشنهادی را برای جذب این بازیکن آرسنال ارائه خواهد داد.

 

طبق ادعای نشریه سان باشگاه بایرن مونیخ هنوز اقدام خاصی برای جذب لنو انجام نداده است اما به نظر می رسد که این باشگاه طی ماه های آینده پیشنهاد رسمی خود را برای این دروازه بان به باشگاه آرسنال ارائه دهد.

 

بایرن مونیخ آرسنال مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ آرسنال مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و اودینیزه در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی «ایوان اندیکا» بازیکن رم در دقیقه ۷۰ به پایان رسید و نیمه تمام ماند.

قرار است این دیدار فردا پنج‌شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود. در همین رابطه رسانه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نوشت: «دین هویسن» و «حسام عوار» به دلیل اینکه در جریان بازی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین تعویض شده بودند، نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. «لوکاکو» که در دقیقه ۶۴ توانسته بود تنها گل رم را به ثمر برساند در این بازی غایب است و با توجه به اینکه سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در بازی با بولونیا درخشش داشت و توانست گلزنی کند، «دروسی» از این بازیکن به جای «تامی آبراهام» استفاده خواهد کرد. اگر بازی در ۲۰ دقیقه پایانی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود این احتمال وجود دارد که آبراهام برای فشار بیشتر به خط دفاع اودینیزه وارد زمین شود.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: دروسی برای شانس ایجاد موقعیت‌های بیشتر برای آزمون در این بازی، از «استفان الشعراوی» در سمت چپ خط هافبک استفاده خواهد کرد.

کد خبر 6087236

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ